På vei i posten: Produkter fra Kremfresh

Jeg tror jeg er blitt gal. Jeg mener, jeg bestilte nettopp en dagkrem som koster 369,- PÅ SALG. Ja, jeg bruker dyre produkter fra før, men siden de er utenlandske har jeg kunnet redde meg ved hjelp av netthandel. Om jeg forelsker meg i min nye dagkrem fra Oenothera MÅ jeg punge ut fæle summer… Men likevel, det kan jo være verdt det?

Dette bestilte jeg…..

Oenothera Balanserende Dagkrem
«En lett dagkrem. Ideell for en fuktfattig hud. Forebygger og forbedrer hudormer. Inneholder lite fett men mye fuktighet.»

«Smør på flesk» med lime
«Enkel og naturlig fuktighet i fast form. Perfekt for folk i tidsklemme. Den er 100% naturlig og er derfor et sunt og effektivt alternativ til fuktighetskrem.»

Økologisk leppepomade med menthol

…. og jeg betalte til sammen, med frakt, 666 kroner. Jeg vet, en skummel sum!

Jeg oppdaget i går at Kremfresh har tilbud på dagkremene fra Oenothera ut november, og siden jeg faktisk lenge har vurdert å gi dem en sjanse siden den jeg bruker nå ikke er optimal – hoppet jeg i det. Siden frakten er svindyr bestilte jeg et par andre produkter også (frakt per produkt blir tross alt ikke så avskrekkende da..), og jeg håper at både fuktighetsproduktet og leppepomaden kan redde vinterhuden og -leppene mine! Oppdaterer selvfølgelig når jeg får pakken 🙂

Har du erfaring med Oenothera eller andre av Kremfresh sine produkter?

6 Responses to På vei i posten: Produkter fra Kremfresh

  1. Annelene says:

    Smør på flesk er eit heilt fantastisk produkt! 😀 Du blir garantert fornøgd 😀

  2. Monica S says:

    Jeg har også veldig lyst til å teste den ut etterhvert. Men jeg kan ikke ta med råd til det nå, siden jeg venter på en annen ansiktskrem i posten fra før av. Du må gjerne dele dine erfaringer om den balanserende ansiktskremen etter du har brukt den en stund 😀

Legg igjen en kommentar

