Advarsel/oppdatering: Ardell LashFree

Okei, jeg vet jeg omtalte den positivt i forrige innlegg – men jeg har endret mening. Jeg skulle fjerne vippene i kveld, påførte (muligens litt for mye?) på en q-tips, og dro den langs juksevippebåndet. Fy faen så vondt!

Denne svir noe helt enormt når du får den inn i øyet, men om du er flink og unngår det gir den likevel en intenst, brennende følelse på huden. Jeg er fryktelig, fryktelig skeptisk til å bruke denne igjen, og tror heller jeg går for vanlig sminkefjerner eventuelt olje neste gang. Leste på flasken for å finne ut om denne reaksjonen min burde være forventet, og der sto den at den var spesielt «formulert» for å brukes med Ardell LashTite-limet. Supert, det gjennomsiktige, flytende, brennene gørret………

Nei, jeg liker DUO-limet, men LashFree – deg liker jeg ikke!

Styr unna!!

4 Responses to Advarsel/oppdatering: Ardell LashFree

  1. Monica S says:

    Æsj, så dumt. Det hørtes ikke behagelig ut i hele tatt!

  2. Ingrid Elisabeth says:

    Hvordan fjerner du vippene nå da? Har akkurat kjøpt mine første falske øyenvipper på ebay:)

    • Jeg har testet både sminkefjerner og (jojoba-)olje til fjerning, og synes egentlig at jojobaoljen fungerte best. Problemet er at vippene ikke blir spesielt fine etterpå, men når jeg bruker sånne billige Ebay-vipper synes jeg ikke det er så nøye. Det er verre med Ardell-vipper, for å fjerne dem hender det faktisk at jeg bare pirker dem forsiktig av med fingeren…… (Det gjør bittelitt vondt da, men det går fint!)

Legg igjen en kommentar

