Førsteinntrykk: Ardell DUO Lash Adhesive og LashFree

Jeg tror jeg elsker dem!

Jeg er usikker på om videre beskrivelse egentlig er nødvendig, men for å utdype kan jeg blant annet fortelle at limet er hvitt (noe som er positivt), akkurat passe tykt, lett å fordele og best av alt: DET SVIR IKKE! I sommer forsøkte jeg meg på punktvipper, også fra Ardell, og brukte det medfølgende limet. Det endte med tårevåte, såre og knallrøde øyne, og det hadde forsåvidt vært greit om det var det eneste ankepunktet – men når det i tillegg var tynt og blankt ble det nesten umulig å jobbe med. Ja, det gikk an, men det var fryktelig tungvint.Nei, foreløpig roper jeg en stor hurra for DUO-limet! Har riktignok ikke sjekket holdbarhet, da jeg ikke festet spesielt lenge og vilt i går, men det får jeg ta en annen gang 😉

LashFree, altså limfjerner, fungerer også kjempefint; Jeg dryppet litt på en q-tips og gikk over vippebåndet – og vips var limet løsnet!

 

One Response to Førsteinntrykk: Ardell DUO Lash Adhesive og LashFree

  1. Monica S says:

    Høres kjempebra ut. Tror nok jeg må investere i dette også lettpåvirkelig som jeg er. 😛

Legg igjen en kommentar

