PIP: DUO Vippelim og -fjerner

Jeg er i sjokk. Jeg bestilte denne pakken, på Ebay, den 16. november, altså for fire dager siden, og i dag lå den i postkassen. Den er sendt fra New York, og har nådd min postkasse i lille Mosjøen, på fire dager. My lord, det er raskt!!! Selgeren er Beautyzone2007 og foreløpig anbefaler jeg henne absolutt! Tenk det, fire dager!!!!!

Okei, nok om det og mer om noe annet: Jeg har fått pakke! Riktignok bare med vippelim og vippelimfjerner, så SÅ spennende er det ikke. Kan liksom ikke gjøre mye med dem før jeg mottar øyevippene jeg har bestilt…. (Eller, forresten, jeg har jo punktvipper liggende!!! Hmmm…..)


Visstnok det beste vippelimet som finnes – jeg er fryktelig spent!


Denne skal enkeltgjøre fjerning av det beste vippelimet som finnes.

Noen her som har erfaring med Ardell, og spesielt DUO-limet? Hva syns dere?

6 Responses to PIP: DUO Vippelim og -fjerner

  1. Monica S says:

    Så morsomt med sminkeblogg! 🙂 Wow, det var virkelig ikke verst! Jeg har ikke handlet noe på Ebay ennå, men har fikset meg paypal så det blir nok snart 🙂

    Falske vipper er kjempefint, så gleder meg til å lese om vippelimet når du har prøvd det litt 🙂

    • Jeg håper det blir bra etterhvert, ja! 🙂 Og aldri Ebayet….? 😮 Det MÅ du begynne med – det er en fantastisk verden der ute!
      Vippelimet testet jeg faktisk i går, da jeg løp itl byen og kjøpte meg øyevipper, så det er mulig jeg skribler ned litt om det allerede i dag.

  2. Ingrid Elisabeth says:

    Ah, vi liker sminkeblogger, legger deg til i bloglovin-lista mi 😉 Og ja, jeg elsker kosmetikk!

  3. Serine says:

    Kan du sende meg nettadressen hvor du kjøpte dem? 🙂

Legg igjen en kommentar

