Hei, verden!

Endelig – jeg har «sminkeblogg»! Jeg har lenge hatt lyst til det, bare ikke helt turt, men i kveld tok jeg altså sjansen. Her vil jeg skrive om alt jeg ikke vil «kjede» hverdagsbloggen med, og selv om jeg verken er profesjonell eller spesielt flink i typiske sminkeblogg-tema, tror jeg at jeg vil få det veldig gøy. Jeg har nemlig det siste året blitt veldig glad i det meste av kosmetikk, og når en synes noe er veldig gøy er det jo naturlig å ville dele sin interesse med andre! Planen for blogging foreløpig er ikke-eksisterende, jeg tar det som det kommer og er for øyeblikket veldig fornøyd med å faktisk bare ha opprettet denne bloggen. Jeg ser likevel ikke bort fra at det kommer en del «FOTDs» fremover, da jeg er i en sminkeglad periode og prøver å øve meg på å ta gode bilder med kameraet mitt.

I skrivende stund har jeg ikke akkurat noe spennende innhold å vise til, men om noen etterhvert leser denne bloggen – legg igjen en kommentar og si hei!

Vi snakkes 🙂

 

6 Responses to Hei, verden!

  1. Tilbaketråkk: Inspirasjonsprosjekt: #1 Brun « I love cosmetics

  2. Monica S says:

    Så morsomt. Jeg har samme utgangspunkt som deg. Vi som ikke er proffe men synes sminke er kjempegøy 😉 Blir spennende å følge bloggen din videre!

  3. Eirin fra bergen says:

    Hei tilbake fra verden 😉
    så utrolig kult at du har startet sminkeblogg 🙂
    *legge til på favoritter*

    • 😮 Så søt du er som tar deg tid til å svare meg, Verden! Hihi 😉 Tja, håper at det blir gøy, bilder av sminken min tar jeg jo uansett, og pakker i posten får jeg jo faktisk en del av også… 😀

  4. Tilbaketråkk: Gratulerer med dagen, bloggen! « I LOVE COSMETICS

Legg igjen en kommentar

